Se startem letní přípravy se v klubu naplno rozjela klubová televize. Její sledovanost ale předčila všechna očekávání, protože týdně si rozhovory s hráči, trenéry nebo funkcionáři prohlédne přes 4000 lidí.
„Neuvěřitelné číslo. Interně máme v systému veřejně nastaven počet unikátních diváků. To znamená, že pod videem se ukazuje sledovanost jen těch lidí, kteří se na video podívali poprvé. Pokud se dívá doma třeba celá čtyřčlenná rodina přes WiFi započítá se jen jedno shlédnutí,“ vysvětluje marketingový pracovník klubu David Kratochvíl.
Z pravidelně generovaných statistik ale vyplývá, že týdně zaznamenává klubová televize tisíce shlédnutí. V průměru se dostáváme přes hranici 4 tisíc. Zásadně se zvýšil počet sledujících na Facebooku, kde náš kanál má po FŠ Třebíč druhou největší základnu sledujících.
Na Instagramu v této statistice klub vévodí. Co se týče návštěvnosti internetového portálu, průměrně se pohybujeme na denní bázi okolo 400 návštěv. Na této síti překvapil zájem mladých lidí ve věku 15 až 19 let a také sledovanost videí na klubové TV z mládežnické kopané.
„Fanoušci už si zvykli, že po zápase A-týmu mají kompletní informační servis do půlnoci, takže buď ještě večer nebo druhý den brzy ráno je návštěvnost webu největší. Předpokládám, že fandové se k obsahu webu dostanou hlavně po příchodu do práce,“ glosuje Kratochvíl.