Nové internetové stránky nenabízejí pouze nový design (front-end), ale představují posun v komunikační strategii našeho klubu. Stránky budou uživateli nabízet rozšířené zpravodajství a reporty ze zápasů.
Významnou součástí stránek bude implementovaný video-přehrávač. To znamená, že při sledování obsahu už nebudete muset odcházet z webu klubu výhradně do prostředí YouTube.
Klub se tím snaží reagovat na poptávku fanoušků po větším množství video-obsahu, a tak už v minulých týdnech přinesl například množství videí, které se stanou standardem v rámci každé fotbalové sezony.
Zpravidla do tří hodin po utkání budou mít fanoučci k dispozici nejen klasické zpravodajství ze zápasu A-týmu, ale také video ohlasy z trnérského štábu a hráčské kabiny.
Model, který mohou fanoušci očekávat, jsme představili v rámci probíhající letní přípravy, kde intenzivně komunikujeme i prostřednictvím sociálních sítí klubu.
"Chceme fanouškům nabíddnout s maximálním důrazem na aktuálnost maximální množství informací napříč celým klubem. Největší penzum se bude pochopitelně týkat A-týmu, který jak všichni věříme, si v nadcházející sezoně vybojuje opět postup do Krajského přeboru a vrátí se po roční odmlce zpět do elitní krajské soutěže," přeje si předseda oddílu Marek Zamazal.
Podobným směrem se bude vyvíjet PR a komunikace klubu i v budoucnosti.